Misiunea noastră
Să fim percepuți și recunoscuți ca cel mai bun lanț hotelier din București prin modul în care depășim
așteptările oaspeților noștri, prin munca de echipă, demonstrând inovație, dinamism, atenție la detaliu și
dedicație pentru excelența în servicii. Să fim o companie preocupată de angajații săi, de motivarea lor, o
companie de profesioniști care să ofere un mediu de lucru atractiv, cu oportunități de dezvoltare
profesională.
Viziunea noastră
Să fim prima opțiune pentru oaspeții ce aleg Bucureștiul ca destinație turistică. Un brand puternic care se
bazează pe satisfacția oaspeților și mulțumirea angajaților, ce oferă un produs inovativ la cel mai bun
raport calitate/preț.
RIN Hotels
Cu o experiență de 16 ani în industria ospitalieră, lanțul hotelier RIN reprezinta o opțiune excelentă pentru
cei care aleg Bucureștiul ca destinație turistică sau de afaceri.
Cele trei hoteluri de 4 stele, RIN Grand, RIN Airport și RIN Central, amplasate strategic în sudul, centrul
și nordul Capitalei, prin diversitatea și calitatea serviciilor, asigură cel mai bun raport calitate/preț
garantând satisfacția oaspeților noștri.
Achiziții |
Departamentul de Achiziții este responsabil cu aprovizionarea, comenzile catre
furnizori și gestionarea stocurilor. Serviciul de aprovizionare centralizează toate comenzile
emise de către diferite departamente ale hotelului și are responsabilitatea încheierii
contractelor prin care se asigură derularea zilnică a tuturor serviciilor hoteliere. |
Audit Intern |
Echipa desfășoară misiuni de audit intern, analizează procedurile departamentale,
verifică respectarea acestora în cadrul hotelurilor și întocmește rapoarte specifice ce sunt
transmise conducerii pentru îmbunătățirea continuă a activităților. |
Bar / Restaurant |
În cadrul acestui departament există numeroase roluri în restaurante și bar
(ospătar, barman, șef de sală etc.). De asemenea, poți servi un grup numeros de oaspeți dacă
lucrezi pe banchete sau poți oferi un serviciu individual de excepție pe room-service. |
Bucătărie |
Echipa din fiecare locație, condusă de către Bucătarul șef, alături de bucătari
specialiști, lucrători în bucătărie și spălători de vase, muncește să creeze o experiență
culinară unică și să păstreze în permanență curățenie tot echipamentul din bucătărie. |
Cuarățenie |
Echipa de profesioniști ai curățeniei răspunde tuturor cerințelor cu promptitudine
folosind soluții eficiente, echipamente profesionale și detergenți ecologici specifici fiecărei
suprafețe în parte. Serviciul de etaj desfășoară activități de întreținere și curățenie zilnică
a spațiilor individuale (camere) și comune (holuri, grupuri sanitare, săli de conferință,
restaurante etc). |
Financiar / Contabil |
Cu o concentrare permanentă asupra rezultatelor financiare ale business-ului, echipa
economiștilor gestionează activitățile financiare ale grupului. Departamentul Financiar are în
componență următoarele arii de activitate: Business Planning (costuri, stocuri, investiții,
cheltuieli operaționale și bugete) și Controlling (inregistrările contabile, taxe, impozite,
raportare internă și externă, trezorerie). Fiecare acțiune se reflectă în final în fiecare
cifră, virgulă și formulă de calcul planificată corect. |
IT
|
Departamentul IT este direct responsabil de buna funcționare a tuturor sistemelor
informaționale, monitorizează performanțele sistemului, oferă asistență de specialitate și se
ocupă de domeniul MVP. |
Juridic |
Echipa din Departamentul Juridic, formată din avocați și consilieri profesioniști,
pregătește din punct de vedere legal toate documentele necesare pentru RIN Hotels. |
Marketing |
Factorul esențial al succesului unei organizații depinde de strategia de marketing.
Acest departament se ocupă de publicitate, promovarea vânzărilor și de relațiile cu publicul. |
Management / Asistență managerială |
În inima fiecărui hotel stă echipa de management – oameni care planifică succesul,
iau decizii, construiesc echipe performante, insuflă incredere și reprezintă o sursă de
inspirație pentru echipa sa; fiecare manager este responsabil de asigurarea celui mai înalt
nivel de satisfacție al oaspetelui și de livrarea unor rezultate de business remarcabile. |
Pază și Ordine |
Acasă sau în vacanță, simțul siguranței nu poate fi încălcat. Departamentul de pază
asigură securitatea oaspeților, dar și a locației; de asemenea, poate asista în securitatea unui
eveniment important sau în identificarea unor obiecte pierdute. |
Recepție |
Angajații din Recepție sunt cei care construiesc prima imagine a hotelului, fiind
primii care interacționează cu oaspeții de la portar la recepționer, concierge si manager de
recepție. Cu o personalitate prietenoasă și mereu la dispozitia clienților, echipa recepției
transmite oaspeților sentimentul de relaxare și răsfăț. |
Resurse umane |
Angajații sunt cea mai importantă resursă care asigură respectarea angajamentului de
a oferi cele mai bune servicii. HR-iștii noștri lucrează ca acest lucru să prindă viață.
Departamentul include ariile de recrutare și selecție, administrare de personal și training și
dezvoltare. |
Rezervări |
Angajații din acest departament sunt pasionați și concentrați pe oferirea unor
servicii de excepție privind rezervarea spațiilor de cazare pentru oaspeți din întreaga lume. |
SPA - Body Art Wellness Club |
Pentru oaspeții noștri, experiența la RIN Hotels este completată de oportunitățile
de relaxare și întreținere corporală asigurate de echipa Body Art Wellness Club. Rolurile în
această echipă pot fi de recepționist, antrenor, maseur etc. |
Transporturi |
Șoferii noștri prietenoși și amabili asigură transportul de persoane către orice
destinație turistică sau de business. În funcție de numărul de persoane mașinile noastre sunt la
dispoziția oaspeților pentru transport individual, întâlniri de afaceri, petreceri private,
teambuilding-uri. |
Tehnic |
Siguranța și confortul oaspeților noștri este una dintre prioritățile RIN Hotels,
echipa departamentului tehnic asigurând mententanța permanentă și reparațiile în fiecare
locație. |
Vânzări & Evenimente |
Echipa de vânzări identifică și atrage clienți/oaspeți în cadrul lanțului hotelier și împreună cu echipa de evenimente organizează și coordonează atât evenimente corporate, cât și evenimente sociale, ocupându-se de detaliile privind cazarea, serviciile incluse și necesitățile tehnice. Fie că este nuntă, botez, aniversare specială sau un eveniment al unei companii, lansare de produs, conferințe și seminarii, echipa noastră îți oferă garanția unui eveniment reușit! |
Training & Dezvoltare
Departamentul de Training are misiunea de a contribui la dezvoltarea profesională a tuturor colegilor, de a-i
susține în activitatea lor prin sesiuni de training în care livrăm cunoștințe noi sau, de ce nu, perspective
noi.
Dezvoltăm, livrăm, implementăm și evaluăm programe de training și teambuilding inovațive, la un nivel de
calitate ridicat, astfel încât să contribuim pe termen lung, la creșterea și dezvoltarea profesională a
colegilor și implicit a calității serviciilor RIN Hotels.
Ne ghidăm în activitatea noastră după valori cum sunt: profesionalismul, contribuția, calitatea,
adaptabilitatea, orientarea spre rezultate, crearea unui mediu de muncă plăcut. Suntem promotor al
dezvoltării tuturor colegilor noștri și, nu în ultimul rand, a propriei echipe.
Training-urile noastre sunt variate: off-job, on-job, întâlniri formale, cursuri de calificare, în care
dezvoltăm soft skills sau hardskills, atitudini și aptitudini.
Contribuția Departamentului Training la constructia și dezvoltarea echipelor se materializează prin
cunoștințele, conceptele și ideile livrate în sesiunile de training și de teambuilding, prin aptitudinile și
atitudinile dezvoltate și, bineînțeles, prin serviciile de calitate și experiența unică a oaspeților RIN
Hotels.