Evenimente speciale

RIN Grand Hotel dispune de cel mai mare centru de evenimente existent într-un hotel din România.
Echipa noastră ajută în fiecare an la organizarea a peste 300 de evenimente:
- lansări de produse, conferințe, seminarii, training-uri;
- nunţi, botezuri, aniversări speciale, petreceri pentru copii;
- petreceri de majorat, baluri de absolvire, reuniuni.
Pentru mai multe informații vizitați Platforma de Evenimente.

Vă punem la dispoziție 6 săli festive întinse pe 4400 mp, două restaurante şi o echipă experimentată. Organizăm totul cu grijă pentru fiecare amănunt și fiecare oaspete, astfel încât să simţiţi cât mai mult bucuria evenimentului şi cât mai puţin îngrijorarea legată de detalii.
Contactaţi-ne chiar azi pentru o ofertă personalizată!
Servicii extra:

Direct sau prin partenerii noştri verificaţi, vă putem ajuta să aveţi exact ce vă doriţi: aranjamentele de flori, DJ şi show cu barmani profesionişti.
Mai jos aveţi, pentru inspiraţie, o listă cu servicii extra. Vă stăm la dispoziţie pentru a alcătui împreună lista unui eveniment memorabil.
Mai jos aveţi, pentru inspiraţie, o listă cu servicii extra. Vă stăm la dispoziţie pentru a alcătui împreună lista unui eveniment memorabil.

• Aranjament floral masă de prezidiu;
• Aranjamente florale mese invitaţi;
• Decoraţiuni pentru tavan - globuri din verdeaţă şi trandafiri;
• Arcadă din flori şi organza la intrarea în sală;
• Stâlpişori pentru marcarea intrării cu aranjamente florale sau boluri din sticlă cu lumânări şi flori;
• Aranjamente florale mese invitaţi;
• Decoraţiuni pentru tavan - globuri din verdeaţă şi trandafiri;
• Arcadă din flori şi organza la intrarea în sală;
• Stâlpişori pentru marcarea intrării cu aranjamente florale sau boluri din sticlă cu lumânări şi flori;
• Buchete pentru mireasă, naşă şi pentru domnişoarele de onoare;
• Candy bar;
• Huse din saten, tafta (diferite culori);
• Eşarfe scaun din saten, organza, tafta (diferite culori);
• Faţă de masă (diferite culori);
• Şervete de pânză prinse cu fundă din saten;
• Aranjament masă prezidiu (saten, tafta şi organza, lumini);
• Baloane, simple sau cu heliu şi diferite aranjamente din baloane;
• Meniuri personalizate;
• Carduri de aşezare invitaţi;
• Mărturii din tul şi organza;
• Pietricele decorative pentru mese;
• Oglinzi pentru mese;
• Cufăr pentru dar;
• Caiet pentru impresii;
• Foto;
• Video;
• Sonorizare şi DJ;
• Lumini;
• Artiști și ursitoare (cu ofertă detaliată, MC, DJ);
• Spectacol de barmani profeșioniști;
• Tunuri de confetti;
• Covor roșu;
• Hostess;
• Cvartet pentru recepția de întâmpinare;
• Listă de invitați.